Nieuw beeldmerk Etos

14 september 2015 - Hoe de tijden ook zijn veranderd, deze filosofie vormt na al die jaren nog steeds de basis van het merk. Omdat we zo trots zijn op onze roots, krijgt het logo van toen weer een prominente plek als gezicht van Etos. En dat niet alleen, omdat we bij Etos vernieuwing ook hoog in het vaandel hebben, betekent dat - naast onze vertrouwde aantrekkelijke prijzen en goede deals - ook nieuwe producten, diensten en activiteiten. We willen natuurlijk wel de beste drogist blijven, waar je het meeste waar voor je geld krijgt!

Etos begrijpt de klant als geen ander en maakt al bijna honderd jaar beauty, gezondheid en persoonlijke verzorging voor iedereen betaalbaar. Elke dag, een leven lang. Je vindt er alles wat je nodig hebt én bij Etos kun je altijd vertrouwen op een persoonlijk en deskundig advies. Etos heeft passie voor 't helpen en inspireren van klanten om gezonder en gelukkiger te leven. Al sinds 1919.

Naast een nieuw logo, krijgen alle producten van het Eigen Merk een restyling. Dit is nu al te zien door de recente lanceringen van de voetverzorgingslijn en het douche- en theeassortiment. Daarnaast krijgt onze make-up afdeling een make-over. We introduceren een compleet nieuw make-up assortiment, met de musthave Etos Mascara.